Söndag

Katastrof
Något mycket tråkigt har hänt - min kamera har gått sönder! Nu är det inte lika farligt som det låter. Det enda som är sönder är en liten fjäder som ska hålla minneskortet på plats, så egentligen är det inte själva kamera som är sönder. Men samtidigt spelar den väldigt stor roll för utan minne blir det inga bilder alls. Så jag kunde inte göra annat än att lämna in min kära Nikon D40x och få den reparerad. Måste medge att jag saknar den redan. Det är nästan så att men är mer sugen på att fotografera när man inte har någon kamera tillgänglig. Förhoppningsvis tar det inte så lång tid att laga den, men man vet ju aldrig. Så om det inte blir så många inlägg med nya bilder vet ni nu varför.



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!



Samma sak hände med min kamera nu ikväll. Får man fråga vad det kostade att laga kameran? Svara gärna i min blogg! Vart vände du dig? Min garanti har tyvärr gått ut!

2009-12-03 @ 01:17:08
URL: http://nikki73.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0