Thailand - Dag 20

Pool eller strand
Idag har vi gjort lite olika saker beroende på hur vi har mått. Ett gäng åkte ner till stranden en sväng medan resten stannade kvar på Mango Spa. Jag själv kände mig inte seg så jag stannade vid poolen. Ari och Boa som också var kvar lärde mig och Cissi lite thailändska. En liten nybörjarkurs eller vad man nu ska kalla det som bla innehöl att räkna till 10, olika djur och frukter, "Hur mår du?" "Jag har redan, tack" och "Jag är redan mätt, tack". De två senare exemplen fick jag användning för redan samma kväll när vi var en sväng på nattmarknaden i Hua Hin. Men vi var inte på nattmarknaden så länge eftersom flera av oss kände sig lite hängiga. Därför blev det en ganska lugn kväll med några filmer som kollades på tillsammans med den obligatoriska frukten. Man tröttnar aldrig på den.


Hua Hin City

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0