Thailand - Dag 12

Soligt

Trevligt med ännu en solig dag vid poolen. Väldigt varmt blir det så det är nästan så att man längtar efter lite små moln här och där för att man inte ska börja koka. Eftersom det är så varmt blir det nästan så att man är mer i poolen än på solstolen. Det blir att man solar i fem minuter sedan är det så varmt att man måste svalka sig igen så man badar i tjugo minuter. Trots att det är så varmt vill grabbarna ändå möta oss tjejer i fotboll. Vi bestäma att alla under 30 skulle vara i ett lag men ändå norpade de åt sig Hanna. Tror det var därför som vi förlorade med 10-9, men jämt var det. På kvällen bar det av till Hua Hin för shopping. Vi köpte lite tröjor och bikinis från Ed Hardy, mycket snyggt. På vägen hem sedan var det för många som skulle åka med minibussen till Mango Spa så Frekdrik vinkade åt sig en disco tuktuk som vi åkte med hem. Under oss satt två enorma högtalare som sprutade ur sig låtar från Green Day, vilket vi satt och diggade till hela vägen hem. Det var väldigt högt så vi väckte väl alla som sov i de husen vi körde förbi. Men roligt hade i alla fall. Dock var inte detta höjdpunkten på kvällen. Vad det var som vad det får ni reda på senade.



Hannas coola hatt



Det poolområdet på Mango Spa där vi brukar vara

Kommentarer
Postat av: karin jonsson

Hej pa er!

Jag har last bloggen och ser att ni har det bra. Jag har det ocksa bra har i Parga. I dag har vi solat och badat. Igar var vi pa utflykt inne i bergen hela dagen.Fantastisk upplevelse med enorma kalkberg(typ klippiga bergen) och kloster som munkar och nunnor byggde langst uppe pa topparna.

Jag kan inte chatta pa msn eftersom jag inte kom ihag att ta med mig koden.

Ha det bra och var radda om er sa ses vi snart. Saknar er jattemycket.

Kramar och pussar mamma

2009-06-25 @ 18:27:33
Postat av: karin jonsson

Hej pa er!

Jag har last bloggen och ser att ni har det bra. Jag har det ocksa bra har i Parga. I dag har vi solat och badat. Igar var vi pa utflykt inne i bergen hela dagen.Fantastisk upplevelse med enorma kalkberg(typ klippiga bergen) och kloster som munkar och nunnor byggde langst uppe pa topparna.

Jag kan inte chatta pa msn eftersom jag inte kom ihag att ta med mig koden.

Ha det bra och var radda om er sa ses vi snart. Saknar er jattemycket.

Kramar och pussar mamma

2009-06-25 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0