Thailand - Dag 17

Massage
Den här dagen började med en toppen morgon med först träning sedan en timmes massage. Denna gången valde jag att ta svensk massage. Den var ganska lik oljemassagen jag tog sist fast lite hårdare. Passade mig bra som har så spända vader. Hon som masserade var väldigt duktig så det var nära att jag somnade den här gången med.  Resten av dagen spenderade som valigt vid poolen. Det var verkligen härligt, något man aldrig lyckas tröttna på. Sedan på kvällen tog vi minibussen till Hua Hin. Först gick vi en sväng på Market Village innan vi åt på Onn Onn's corner. Den restaurangen har verkligen blivit en favorit, har redan tappat räkningen över hur många gånger vi har varit där. Men det är inte så konstigt att man kommer tillbaka till samma ställe när maten är så god och personalen så trevlig. Men nu var det faktiskt ett tag sedan vi var där sist eftersom de har haft stängt sedan i fredags. Efter måltiden delade vi upp oss. De som var trötta (vilket inkluderar mig själv) tog den tidiga bussen tillbaka till Mango Spa där en film sattes på. De som hade lite mer ork kvar gick en sväng på nattmarknaden. På något sätt lyckades de missa den sista skjutsen tillbaka så de fick leta upp en tuktuk som kunde köra dem. Självklart blev det en disco tuktuk och denna gången hördes eagles ur högtalarna. På marknaden hade de köpt med sig massor av frukt som vi käkade till sällskapsresan. Mycket mysigt!


Somliga går det ingen nöd på

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha, så båten är numera en solmadrass? Jag kan gissa vilka det var som råkade missa tuctucen.... Njut åt mig med sista dagarna. Jag saknar er.

Kram

2009-06-30 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0