Torsdag - kväll

Ett tag sedan
Hello, remember me? Det är jag som brukar skriva i denna blogg. Det är nästan pinsamt när jag tänker på hur länge sedan det var jag publicerade ett inlägg. Men det är precis som vanligt - hinner varken skriva eller fota så jag har helt enkelt gett upp. Jag vet att min blogg aldrig kommer bli speciellt stor så det är lika bra att inte satsa så på den. Istället kommer jag se detta mer som en vanlig hemsida där jag kan lägga upp bilder för allmänheten som jag tagit. För tro det eller ej, så är det just genom bloggen jag fått en del fotojobb under året. Ärligt talat trodde jag verkligen inte det när jag startade upp denna simpla blogg för snart två år sedan. Gud, vad tiden rinner iväg. Två år, TVÅ hela år har gått! Helt galet egentligen. Samtidigt vill jag också passa på att tacka alla trogna läsare som trots alla blogguppehåll flitigt klickat sig in på min hemsida. Ni är till och med många gånger varit aktivare än mig. Men nu är det nog dags att sova, men först blir det ett avsnitt av How I met your mother.




On the run


Kommentarer
Postat av: Matilda

How I met your mother är underbart. <3

2009-10-03 @ 23:22:33
URL: http://matildadarhult.blogg.se/
Postat av: emelie

jag saknar dig..

2009-10-28 @ 12:58:45
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/
Postat av: Agneta

Vad fin du var på luciakortet i tidningen. Lycka till från moster!

2009-10-29 @ 11:49:35
Postat av: emelie

jag saknar dina inlägg sofie jönsson

2009-12-08 @ 19:56:35
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0